Valborg

Idag är det valborg :D
Sitter hemma just nu propp.mätt! Kom hem från pappa för en stund sen och det är typ det man gör hos han, äter mat haha han gör alltid så god mat så man äter en massa fast man egentligen inte får plats med det.

Ska över till Mia om ett tag, MYS  sen ska vi traska ner till min mamma. Eller till min mammas hus som hon snällt lånar ut till mig ikväll!
Hon litar på mig och det tycker jag är väldigt skönt :D jag menar vad kan inte hända en valborg kväll som denna ;D

Blir grilla och ha det trevligt och se vart kvällen slutar helt enkelt :D  vet att  kommer bli en bra kväll hur de än blir.

Hoppas dock att vädret blir bättre!!!

Trevlig valborg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0