Hallå

Nu ni har guldfisken skaffat blogg hahah bättre sent än aldrig. Få se om jag kommer komma ihåg att skriva här bara  ;)  Ni som känner mig vet att jag har världens sämsta minne haha därav mitt smeknamn Guldfisken eller Goldfish, som låter lite häftigare hihi
Hur som helst, Tro inte att jag lyckades fixa den här själv. Min snälla syster Disa har hjälpt mig :) Hon är hemma hos oss ikväll, ska sova här också <3 är väldigt mysigt, för man träffar henne inte så ofta längre nu när jag har fyttat hemifrån :) Bor nu mera på Västerviksgatan med Tobias :) Vi trivs jätte bra, har bott här nu i en och en halv månad ungefär. Nu ska jag försöka få Tobias att inte riva lägenheten när de inte går så bra att spela tvspel för honom hihih

Ha de gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0