Hej

Kom hem för en stund sen, har varit hos Emelie nästan hela hegen :) Mys!
Först i Fredas var jag Sara och Linn hemma hos Emelie och basta och kollade på film. Väldigt skönt och mysigt<3 Sara och jag sov även kvar där.
I lördas kidnappa jag Sara Emelie Lina Towe Anna Sofi, Linn och åkte med henne till Arosfortet hihi, Det var as kul där och Laget Goldfish vann ;)
Sen åkte vi he till Emelie där vi åt tacos och spelade spel och umgicks.
Det var jätte skönt, att bara vara tjejer och umgås. Händer inte så ofta så det var jätte skönt verkligen.
Jag sov  kvar hos emelie igår också, låg och pratade imorse och lyssnade på våra magar ;P hahah

Tack alla för en jätte mysig helg :D Älskar er tjejer<3

Kommentarer
Postat av: Empa

Jag tror det var ett slags tecken när våra magar pratade samtidigt, menar.. Dom vill nog att vi är gravida tillsammans ;) haha! <3

2010-01-24 @ 18:58:20
URL: http://emelielindqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Det tror jag också hahahaha<3

2010-01-24 @ 22:30:18
Postat av: disa

heheh nu har jag fixat lina ! :D

2010-01-24 @ 23:04:57
Postat av: Lina

Tack Disa :D

2010-01-25 @ 20:28:19
URL: http://goldfiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0