Bästa förfesten!

Gårdagen kan man förklara med ett ord: Klockren

Den var så jävla kul! Var på den bästa förfesten på länge, Tack Madde :D har aldrig skrattat så mycket på toan som jag gjorde igår. För det första var vi 5 stycken lite lulliga tjejer på toan, (inte den största heller)
Ljudnivån var väl som den ska när tjejer ska prata samtidgt och försöka överrösta varandra samtidigt som skratt haha
Sen har vi söta Malin som ej kan kissa när nån är med på toa och då förstår ja hennes problem igår haha, så vi vänder oss om för att underlätt för henne, men de funkade inte haha då kommer ja på ideen om att vi ställer oss bakom duschdrapperiet! så vi in där och där tar tjejerna ton! De vart som en hel kör där på toan haha och jag har aldrig skrattat så mycket tror jag haha

De roliga var att det lätt skit bra fast dom fula sig haha men de kan ju bero på att dom sjunger galet bra!
Det var bara förfesten sen vart det ner på joar, och det vart som förväntat med dom tjejerna! man kan inte ha annat än så in i helvetes kul med dom!!

Saknadedock några av dom bästa :/ men de kommer fler gånger :D

Kvällen får garanterat  10 av 5 toast

Kommentarer
Postat av: Empa

Jag var en av dom saknade?! :D Haha, önskar jag fick tillbringa den kvällen tillsammans med er, men om ett år, då jävlar tjejer! <3

2011-04-10 @ 12:54:44
Postat av: Mia

<3<3<3<3

2011-04-10 @ 13:10:11
URL: http://miaskriver.spotlife.se
Postat av: Lina

Ja du var en Emelie :D ja då jäklar <3

2011-04-10 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0