Hej Linus var namnet

Sitter just nu i soffan hemma, det är de första som händer när jag komer hem från jobbet. Går in och sätter på datan sen sitter man där tills man orkar ta tag i att laga mat haha, Linn och jag sitter alltid med varsin data strax efter 4, beroende på vem som kommer hem först!

Idag har jag Strippat på jobbet, Galet jobbigt, fick väldigt ont i händerna av stången!



Nu gissar jag på att ni tänker nå helt annat än vad de egentligen är ;)

Men Strippa är en maskin som tar bort typ gamla mattor på golv och den vibrerar så in i hellskotta så därför fick ja ont i händerna haha

Sen har jag fått nytt namn haha Numera är jag kille och heter Linus?!

Nej nu ska jag lyfta arslet ur soffan och fisa lite mat med Linn och Clara

Trevlig kväll





Kommentarer
Postat av: disa

Nej nu ska jag lyfta arslet ur soffan och ''fisa'' lite mat xD - haha kan inte sluta skratta xD

2011-04-14 @ 15:42:25
Postat av: Lina

Hahahaha ja bjuder på den!

2011-04-14 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0