Löp skorna på!

Kom hem för en stund sen, Towe,Clara, Linn och jag har varit duktiga och varit ute och sprungit. Vi tycker vi var duktiga iaf haha, stolt över Clara som inte rört sig på länge och ändå var väldigt hurrtig :D
Nu lucktar man inte mumma och ska be Linn kasta in mig i duschen.

Man säger ju att; Jag ska kasta Mig i duschen, hur går det till?
Har inte kommit på det än så får be Linn göra det helt enkelt. Sen blir det väl mysa i soffan och sappa runt på tvn och datan.

Hoppas ni får en trevlig kväll

Saknar dig Emelie Lindqvist <3

Kommentarer
Postat av: Empa

Om ni försöker få kroppen till kos, så har ni den redan ;) Bra att ni är ute och springer, det är nyttigt! Hoppas allting är bra annars där hemma, jag saknar dig så mycket gumman <3

2011-04-14 @ 01:35:58
Postat av: Lina

Haha Nja den kan bättras på du ;) Ja det är nyttigt och väldgit skönt :D Det rullar på som vanligt ungefär :D Ta hand om dig <3 Älskar dig

2011-04-14 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0