Min sköna böna!

Idag vart det jobb till halv 2, mycket skönt och nu är de lång helg :D
Sen hem och duscha för att sen hämta upp min sköna böna MIA! Vi åkte till maxi och storhandla med alla andra i  enköping haha Kaos att ens hitta parkering, jösses. Men de gick tillslut :) Vi mosade på med kundvagnen och allt folk hihi vidare till öb, därefter coop och Systemet :D Nu är vi redo för Lördag! Komsi Komis!
Kan inte bli bättre och det kommer bli årets dag/kväll/natt!

Kl är nu 11 och imorron ska vi upp och ha träningsmatch med fotbollen i Heby, Knappt nervös! samling halv 8 i fj100 så det var de sovmorgonen haha nej men det ska bli jätte kul :D håll tummarna för att jag inte kommer dö av and nöd eller nått, konditionen är icke den bästa :P

Nu säger jag god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0