Renovering

Idag har jag jobbat som vanligt :) är i  Grillby och jobbar och håller på och sätter stooora kakelplattor. Dom är 30 ¤ 90 cm långa!! Galet stora är dom haha men det blir jäkligt snyggt faktiskt med grön mosaik på golvet.

När jag kom he vart de laga mat, håll i er nu...  Lina har lagat hemma gjord potatismos!  Vet inte vad jag ska säga om det men det var gott, så det vart väl godkännt haha

Kom nyss hem ifrån Mattias, var upp till hans lägenhet :D som han håller på att total renoverar. Han har väldigt mycket att göra innan det bli klart men de kommer bli väldigt bra när det blir klart. Hn är dukti som orkar hålla på kan jag lova :)

Ne nu blir de vara social med min familj här hemma som består av katten Teo, hunden Bumsan och Sambon Linn<3

Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0