Tvättstugan

Ja, dagen har varit lite halv stressig, ville hitta på mycket men hann inte med allt,typiskt!

Mamma ville fixa mitt hår men hann inte, men jag har hunnit med att åka ut och hälsa på Tobias mamma och syskon.
Som jag har saknat Tuva och Clara! och som växer läskigt fort, hann dock inte vara där länge innan de var dags till ett besök hos gyn som gick snabbt och bra.
Vidare hem och slänga in tvätten vid 6, meeen när ja kommer ner och ska slänga in den har puckot innan fortfarande tvätt i två maskiner (av tre)

Lina blev ej glad med tanke på att hon skulle upp till pappa och äta strax efter 6. Men de var bara att använda den som fanns och köra lite halv snabbt upp till pappa.Mysigt att träffa han och syskonen som inte blir av så ofta. Han åker till Gran Canaria inatt, inge synd om han heller haha

Nu sitter jag och väntar på tvätten som ska bli klar och Linn som ska sluta jobba :D<3

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0