.

Helgen var lugn och skön!

Fredag; Ledigt!! bara det är ju underbart. Men jag jobbade faktiskt igenom att hjälpa Maria med deras kök. Tog inte så lång tid och vart bra :) Åkte hem och duschade och umgicks med Sofi resten av kvällen.


Lördag; Var upp till halv 10 för att åka och foga köket. Så det vart klart på nån timme. Sen var de hem och dö på soffan ett tag. Kollade Robert Gustavsson! Åkte vidare till Linn och Putte och åt god tacogratäng, mumms. Sen åkte jag en snabbis till Jocke, där dom firade becken med lite drickande. Tillbaka till Linn och kolla Gladiatorerna! Så Jävla Bra, det var ett saknat program. Sen fastna jag där med lite vin och Pussel resten av kvällen! Somna även på deras soffa, 5 av 5 vinglas! jäkligt skön soffa må jag säga.

Söndag; vakna upp till cartoon networks som jag så skönt somna till. Man blir aldrig för stor för tecknat. Vi byggde klart pusslet men lite hjälp av Clara som kom upp och mös med oss ett tag! Åkte senare hem och tog det lugnt innan en ny jobb vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0