Fys



Sitter  lite halv död i soffan efter en innebandyträning med fys! Otroligt skönt, man känner att man gjort nått! Om inte annat imorron haha Men jag gillart!
Juste nu sitter jag och tänker att det är så typiskt mig, jag i ett nöt skal! När man sätter sig i soffan efter träning och kommer verkligen inte in i duschen, hur svårt ska det vara? Så här är jag iof jag alltid när jag ska in i duschen haha, jag säger minst 3 gånger att jag ska hoppar in.

Jaha imorron är det fredag och röd dag! Inte alls fel, känns som jag behöver sova ut. Räcker inte med att jag försov mig imorse, Opps!
Men imorron blir det på med jobb brallerna ändå. Ska hjälpa Maria och Johannes med deraas kök. Snäll som man är på sin lediga dag! Nej jag tycker det är kul att hjälpa till och kunna göra nått som jag kan.

Sängen är fortfarande tom, och det börjar bli för jobbigt nu alltså! Kom hem Babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0