Trängsel på joar

Igår var det fest för Emma som fyller 21 den 26 april :) Var hemma hos henne ett gäng tjejer och drack och hade trevligt, Vart tyvärr bara jag Emma och Frida som gick ut.
Men vi träffade upp deras killgäng på torget och gick in på statshörnan (idag igen haha) Var mycket folk men vart mest stå vid ett bord och prata. Dansen stog 40 plusarna för haha
Emma och jag vart sugna på dansa så vi två, Daniel och Emil gick ner till joar. Inte en jäkel dansa, va konstigt? haha så vi tog insiativet och började, och det funkade :D tillslut vart vi kanske 15 pers på dasngolvet hahah
Men ja hade riktgt kul iaf :D

Det blir vad man gör det till!



Idag har jag och Tobias varit ut och kollat husvagnen som nu mera är i renoveringsbehov. men de är ju kul att ha nått att göra? haha nej men de blir nog bra :D Sen körde jag min syster till Morgongåva, man får vara en snäll stora syster ibland ;)

Nu ska jag byta om till fotbollträningen :D
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0