Viking Line

Gårdagen började med jobb, var en lugn dag och en trevlig fika på drott som avslutning på veckan.
Hem och fixa sig inför en kväll i Barkaby och bilträff :) Det var helt okej, mycket folk och bilar.
På vägen hem till Enköping skrev jag med snyggingen Hanna, hon skulle gå hem själv från stan, de gillar inte Lina. Så vi skulle plocka upp henne när vi var i Enköping,men de blev bättre än så.
Hanna fixa in mig på Statshörnan eftersom ja inte har åldern inne haha
Fick lära mig att Statshörnan även kallas Viking line! Mycket roligt tyckte jag haha de ändå dom skanar är tax free, det får dom fixa!
Vart en drink och satt och prata nån timme med henne och hennes vän,även en som inte var deras vän men han bjöd in sig ändå?märkligt att folk inte fattar pikar. men mycket trevligt och mysigt var det. Hanna och jag gorde sällskap hem och hemma väntade en varm säng med en söt Linn sovande som en stock i hihi

Kvällen var mycket bra och har så många underbara vänner,  glad för att ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0