Tidsfördriv på Max

Dagen börjar med att jag kliver upp runt 12 efter att ha dragit mig i sängen ett tag. Upp för att åka till Maria för att sätta upp kaklet i deras kök.Gick  som planerat och jag vart nöjd. Dom var lika nöjda så det var kul, de är ju det viktigaste!
Vart även en pizza mitt upp i kaklandet! Den satt fint den!

Var klar till 5 tiden och då vart det hem till en låång varm efterlängtad dusch. Lite för länge, skulle köra syster vid sex. Så vart lite stressigt som vanligt! Därefter till Sofi för att hitta på nå kul.
Men vi kom inte längre än till Max, där vi fastna i 3 timmar haha. Vi fick sällskap av Sara och Becken också, väldigt trevligt.
Sen vart det glida runt lite på stan och köra ner syster på stan.

Så har min dag sett ut och nu ligger jag i sängen med en kall rumpa, rackarns dö fläsk haha
4 nätter till sen kan jag värma mig hos hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0